اخبار

پیام ریاست دانشگاه به سومین جشنواره فناوری نانو

پیام ریاست دانشگاه به سومین جشنواره فناوری نانو ؛

دکتر زمانی در پیامی به جشنواره فناوری نانو : نقش تاثیرگذار فناوری نانو در اعتلای کشور

.

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به سومین جشنواره فناوری نانو دانشگاه پیام نور بابل گفت: دانشگاه پیام نور از ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای در زمینه فناوری نانو برخوردار است.

متن کامل پیام رئیس دانشگاه پیام نور بدین شرح است:

دانشجویان فرهیخته، مبتکر و فناور دانشگاه پیام نور همواره ثابت کرده اند که می توانند با تلاش های علمی ارزشمند و مستمر خود، افتخار، شکوه و بالندگی را برای این دانشگاه و کشور عزیزمان در عرصه های ملی و بین المللی به ارمغان آورند.
بی شک نقش دانشجویان دانشگاه پیام نور که همواره و در تمامی عرصه ها کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته اند، در رشد و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست و امید است که شما دانشجویان عزیز با شور و نشاط بیشتر بتوانید بیش از پیش در مسیر اعتلای علمی و فرهنگ ایران اسلامی گام بردارید.

با مروری بر وضعیت علمی امروز کشور و نگاهی به رشد علمی و فرهنگی دانشگاه ، هر روز شاهد ابتکارات و نوآوری و پیشرفت تازه ای در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی هستیم و این نشان دهنده این است که دانشجویان و اساتید ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در جهت اهداف دولت تدبیر و امید، در تمامی عرصه ها خوش درخشیده اند و نام کشور عزیزمان ایران و دانشگاه پیام نور را به زیبایی آراسته اند.

یکی از علوم بسیار تاثیر گذار در دنیای امروز علم فناوری نانو می باشد که به سرعت در حال گسترش است و ایران به عنوان کشور پیشرو در منطقه و یکی از کشورهای برتر جهان در این زمینه می باشد که بی شک تلاش دانشگاهیان پر تلاش این مرزو بوم از جمله پژوهشگران و فناوران نانو دانشگاه پیام نور در تحقق این جایگاه برجسته، موثر بوده و خواهد بود.

خدا را شاکریم که به همت محققان و پژوهشگران دانشگاه پیام نور، این دانشگاه هم اکنون از ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای در تمامی عرصه ها به ویژه در زمینه فناوری نانو برخوردار است و با بهره مندی از توان و ظرفیت محققان این دانشگاه می توانیم بسترهای لازم را برای رشد هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم .
بدون تردید، اعتلای نام ایران اسلامی در تمامی عرصه ها در گرو کسب دانش بیشتر، حفظ وحدت و انسجام، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و گام نهادن در راستای حفظ استقلال و آزادی کشور مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خواهد بود و امید که پژوهشگران، فناوران و فرهیختگان دانشگاهی به ویژه دانشگاه پیام نور بتوانند در این راستا نقشی موثر و سازنده ایفا نمایند.
اینجانب از تلاش ها و زحمات بی دریغ برگزارکنندگان محترم تقدیر و تشکر نموده، از خداوند منان توفیق روز افزون دانشجویان شرکت کننده از سراسر کشور و اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی را خواستارم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر