اخبار

دانشجویان مخترع،مبتکر و پژوهشگر می توانند عضو باشگاه نخبگان دانشگاه پیام نور شوند.

مدیر کل امور دانشجویان خبر داد :

دانشجویان مخترع،مبتکر و پژوهشگر می توانند عضو باشگاه نخبگان دانشگاه پیام نور شوند.

دکتر مجید صفاری نیا،مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت : دانشجویان مخترع،مبتکر، پژوهشگر،فعالین حوزه نانو،دانشجویان دارای عنوان در مسابقات و جشنواره ها و همایش های ملی و بین الملی و دارای تالیف و آثار  می توانند عضو باشگاه نخبگان دانشگاه  پیام نور شوند.

ایشان افزود: جهت برنامه ریزی بهتر برای شناسایی و ارائه تسهیلات به نخبگان مراکز و واحدها  از روسای دبیرخانه مناطق،روسای استانی و مسئولین مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور درخواست می شود در خصوص اطلاع رسانی به دانشجویان مخترعو مبتکر و نخبه و مستعد از طریق نصب بنر ،فضای مجازی اقدام گردد.

 

در ادامه دکتر علی خداشاهی، مدیر سایت باشگاه نخبگان گفت : تا کنون حدود 900 ثبت اختراع در این باشگاه ثبت شده است و 280 مخترع از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور شناسایی شده و در سایت درج شده است.

دکتر خداشاهی تصریح کرد: اطلاعات دانشجویان مخترع ، فناور و پژوهشگر مراکز و واحدها از سال 1383 ، منجمله دانشجویان مخترع و مبتکری که در عرصه بین المللی مسابقات اختراعات خوش درخشیدند و131 مدال کسب نموده اند و دانشجویان فناوری که در مسابقات  ملی، رباتیک / فناوری نانو / کمیکار/ بتن / و  جشنواره دانشجوی نمونه کشوری،  شناسایی و درسایت بار گذاری شده است

دکتر خداشاهی در پایان افزود: دانشجویان واجد شرایط می توانند با مراجعه به پورتال دانشگاه پیام نور (http://pnu.ac.ir/Portal/Home/) در قسمت پیوندها، وارد "سایت باشگاه نخبگان دانشگاه پیام نور" شوند و پس از ورود در آیتم "عضویت در باشگاه" و مطالعه شرایط ، ضمن تکمیل فرم درخواست شده ، حتما مدارک مثبته را بارگذاری نمائید. در صورت بروز مشکل می توانید مدارک را  از طریق پست الکترونیک ؛ bn@pnu.ac.ir ارسال نمائید.



 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر