اخبار

از سه تیم برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان تجلیل شد

در دانشگاه پیام نور استان کرمان ؛

از سه تیم برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تجلیل شد(1/3/1397)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این مراسم با هدف استمرار فعالیت های تیم های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان که در مرکز رشد دانشگاه مستقر شده اند، صورت گرفت و بر ادامه فعالیتهای تیم ها تا نهایی شدن اپلیکیشن ها و تجاری سازی فعالیتهای آنها تاکید شد. در این مراسم خانم دکتر معین الدینی، خلاقیت و ابتکار را شاخصه اصلی تیم های برتر حاضر در مرکز رشد دانشگاه دانست و گفت : اینکه شما توانسته اید استعدادهای به ودیعه نهاده شده در وجود خود را شکوفا نموده و و در مسیر خدمت به جامعه قرار دهید، یک موهبت الهی است و ادامه تلاش در این مسیر، نوید بخش افقی روشن، برای گسترش کسب و کارهای نوین و دیجیتال در استان است .

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود: امروزه فاصله بین نسل ها به سبب سرعت علم و تکنولوژی بسیار کم شده است و رسالت مراکز علمی، در تقویت و رشد کمّی و کیفی علوم جدید بسیار سنگین است و مایه افتخار دانشگاه پیام نور است که میزبان جوانان با انگیزه و با نشاط در مرکز رشد دانشگاه باشیم و بتوانیم مسیر پیشرفت آینده آنها را ریل گذاری نماییم.
در ادامه دکتر خلیلی رئیس گروه ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه گفت: با اقدامات موثر و ارتباطاتی که با صنعت و مراکز علمی کشور برقرار نموده ایم، توانسته ایم به خوبی توانمندی های دانشگاه پیام نور را به جامعه و مدیران تصمیم گیر استان، معرفی کنیم که برگزاری موفق اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان، به میزبانی دانشگاه و استقرار هشت تیم برتر در مرکز رشد نمونه ی بارزی از این فعالیتهاست . گفتنی است اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان، اسفند ماه سال گذشته به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد و هشت تیم برتر این رویداد، جواز حضور در مرکز رشد ایده های کارآفرینی دانشگاه را کسب نمودند .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر