اخبار

ثبت نام بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری

معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:

 

ثبت نام بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری

 

دکتر کریم نجفی برزگر، معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت :  ثبت نام بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از 15 مهر لغایت 30مهرماه سال جاری می باشد.

دکتر نجفی برزگر افزودند : جشنواره دانشجوی نمونه تلاشی در راستای تشویق دانشجویان به تربیت همه ابعاد وجودی خویش داشته است سیاستگذاری انتخاب دانشجویان دو ابعاد را، پیشیه خویش ساخته تا بتواند آندسته از دانشجویانی که از یکسو در عرصه آموزشی و پژوهشی دانشگاهی توانمند بوده و از سوی دیگر در عرصه اخلاق و فعالیتهای فرهنگی برجسته بوده اند را انتخاب نماید و با الگو سازی از این برگزیدگان چراغی برای راه سایر دانشجویان روشن نماید.

معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خاطر نشان کردند : اهداف این جشنواره؛ الگوسازی از دانشجویان نمونه / ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهش‌گری / ارتقاء انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در دانشجویان / تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی / هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پژوهشی(مقالات، تالیف کتب، طرح‌های پژوهشی و ...) می باشد.

دکتر نجفی برزگر تاکید کردند: با توجه به پتانسیل بسیار خوب دانشجویان فرهیخته دانشگاه پیام نور در حوزه های آموزشی،پژوهشی،فناوری،فرهنگی و ورزشی از مسئولین مراکز و واحدها درخواست میشود در خصوص اجرای درخور این جشنواره در سطح مراکز و واحد ها اطلاع رسانی به موقع و مناسب انجام کردد.

معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور تصریح کردند : دانشجویان فرهیخته که در مقطع کارشناسی دارای معدل 16 /کارشناسی ارشد 17 و دکتری 17 می باشند  از15 مهر لغایت 30مهرماه سال جاری ، می توانند با مراجعه به سایت nemooneh.saorg.ir جهت ثبت نام اقدام نمایند .

دکتر نجفی برزگر در پایان افزودند : داوری این جشنواری در آذر ماه و مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه با حضور رئیس محترم جمهور  نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22485299 تماس بگیرید.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر