اخبار

ثبت نخستین شرکت دانش بنیان در دانشگاه پیام نور استان فارس

ثبت نخستین شرکت دانش بنیان در دانشگاه پیام نور استان فارس                               (2/2/1397)
2 عضو هسته فناوری دانشگاه پیام نور استان فارس موفق به اخذ اولین شرکت دانش بنیان زیست نانو فناوران آتیه شدند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر وحید توللی و دکتر صادق رحمتی عضو هیات علمی و هسته فناوری دانشگاه پیام نور استان فارس ، با تایید کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها ، مربوط به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به اخذ گواهی شرکت دانش بنیان زیست نانو فناوران آتیه  شدند.
شرکت زیست نانو فناوران آتیه در طول 2 سال فعالیت در زمینه کشاورزی ، موفق به تولید محصولات قابل توجهی در زمینه نانو مواد جهت رفع نیاز مواد مصرفی آزمایشگاه ها، پژوهشگاه ها و سایر مراکز علمی و پژوهشی شده است.
ترکیب جیپ سان ، پوشش خوراکی نانو کلسیم ، براسینولید، آتونیک ، ناکلات روی و آهن از جمله مهمترین فعالیت این شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی است که به مرحله تولید ، تجاری سازی وعرضه به بازار رسیده است.
با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه پیام نور شیراز و در راستای رسالت عالیه دانشگاه و ارتباط با صنعت ، مرکز رشد هسته‌ فناوری دانشگاه پیام نور فارس در دی ماه 95 با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه پیام نور ، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.
گفتنی است دکتر صادق رحمتی استادیار شیمی آلی و دکتر وحید توللی استادیار مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور فارس به مدت 3 سال در زمینه نانو ذرات به فعالیت و پژوهش مشغول هستند و تاکنون در این زمینه به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر