اخبار

برگزاری هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو

مدیر کل امور دانشجویان خبر داد:

برگزاری هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو

 

دکترمجید صفارنیا، مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت :  هشتمین دوره مسابقات ملی فناوری نانو 21 اردیبهشت ماه سال 1397 ، همزمان با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، در مراکز دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : ،هدف مسابقه ملی فناوری نانو ، ترویج و توسعه این فناوری در مراکز علمی و آموزشی کشور است و ثبت نام این مسابقات تا 31 فروردین ماه سال 1397 می باشد.

مدیر کل امور دانشجویان افزود: برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو ضمن دریافت جوایز نقدی ، اعتبار مالی استفاده از خدمات آزمایشگاهی فناوری نانو ، جذب بازار کار نانو می شوند و پس از دریافت گواهی تدریس، می توانند در مراکز آموزش و پرورش و حتی مراکز دانشگاهی به تدریس این فناوری بپردازند و از حمایت های ستاد توسعه فناوری نانو  برخوردار شوند.

دکتر صفارنیا تصریح کرد: داوطلبان رشته های شیمی ، مهندسی مکانیک، فیزیک، زیست شناسی و مهندسی شیمی می توانند در این آزمون ثبت نام کنند و از اواخر اسفند به بعد فرصت ویرایش اطلاعات خود و دریافت کارتهای ورود به جلسه را دارند و نهایتا در نیمه دوم اردیبهشت ماه این مسابقه که به شکل یک آزمون کتبی برگزار و در  نیمه دوم خرداد ماه نتایج اعلام می کردد.

مدیر کل امور دانشجویان خاطر نشان کرد:این مسابقه بستر مناسبی برای شناسایی نخبگان این حوزه از فناوری است و همچنین نهادهای ترویجی برتر فعال در این حوزه نیز از طریق این مسابقه شناسایی می شوند.

دکتر صفارنیا تاکید کرد : نهادهای ترویجی مراکز دانشگاه پیام نور که بالغ بر 85 مرکز می باشد طی 4 سال گذشته سه بار جزء نهادهای برتر فناوری نانو دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور شده اند  و از حمایت های ستاد توسعه فناوری نانو برخوردار شده اند.

وی در پایان افزود: سرفصل های  این آزمون شامل نانو ساختارها / روش های ساخت و سنتز نانو ساختارها / روش های شناسایی و آنالیز نانو ساختارها / کاربرد های فناوری نانو / تجاری سازی فناوری نانو / توانمندی های ایران در فناوری نانو است و برای دریافت منابع مسابقات به سایت آموزش فناوری نانو edu.nano.ir مراجعه نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر  به سایت www.nano.ir/competition مراجعه یا  با شماره های 22485299 /66532618    تماس بگیرید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر