اخبار

مدیر کل امور دانشجویان :تشکیل اتحادیه رابطین فناوری نانو مراکز دانشگاه پیام نور

 

1395/11/26 سه شنبه

مدیر کل امور دانشجویان خبر داد:

تشکیل اتحادیه رابطین فناوری نانو مراکز دانشگاه پیام نور

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به افزایش تعداد رابطین فناوری نانو در مراکز دانشگاه پیام نور، به زودی اتحادیه رابطین فناوری نانو مراکز دانشگاه پیام نور تشکیل خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکترمجید ضماهنی درجلسه رابطین فناوری نانو مراکز دانشگاه پیام نورکه 25 بهمن ماه سال جاری در اداره امور دانشجویان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد با بیان این مطلب، افزود: با توجه به پیگیری و اجرای سمینارهای نانو و میزبان بودن مراکز برای برگزاری مسابقات ملی نانو در مراکز استانی و برگزاری دو جشنواره ملی در این حوزه جهت تسریع در امور و سازماندهی رابطین نیاز است که رابطین فناوری نانو دانشگاه پیام نور اتحادیه داشته باشند.
وی ضمن تقدیر از رابطین نانو گفت: این سومین بار است در سطح کشور دانشگاه پیام نور جزء نهادهای فناوری نانو برتر دانشگاه ها می شود .
مدیر کل امور دانشجویان افزود: سال تحصیلی 90-91 دانشگاه پیام نور استان کرمان، سال تحصیلی 93- 94 دانشگاه پیام نور لرستان و امسال هم دانشگاه پیام نور استان اردبیل توانستند رتبه سوم نهادهای برتر را از آن خود کنند.
ضماهنی تصریح کرد: در دوسال گذشته رابطین دانشگاه پیام نور نه تنها در برگزاری سمینار و همایش در مراکز و استان ها که در برنامه های ستاد فناوری نانو ریاست جمهوری منجمله در دوره های سراسری توان افزایی، توانمند سازی نیروی انسانی، مدرسین نانو و برگزاری مسابقات ملی نانو در مراکز دانشگاه پیام نور بسیار فعال و پویا ظاهر شده اند.
مدیر کل امور دانشجویان خاطرنشان کرد: با پیگیری مستمر معاونت فرهنگی اجتماعی دانشجویی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تفاهم نامه ای با ستاد فناوری نانو ریاست جمهوری امضاء گردید، که در آن ضمن حمایت مادی و معنوی از رابطین نانو و توانمند سازی آنها،تجاری سازی دستاوردهای فناورانه مبتکرین دانشگاه هم دیده شده است.
دکتر ضماهنی در پایان گفت: با شکل گیری اتحادیه فناوری نانو دانشگاه و تفاهم نامه موجود و حمایت های مادی و معنوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سال آینده ضمن اجرای سومین جشنواره نانو و ششمین دوره سراسری توان افزایی رابطین، اجرای هفتمین دوره سراسری مسابقات ملی نانو، برای برگزاری بیست و یکمین دوره توانمند سازی نیروهای انسانی با همکاری ستاد فناوری نانو در حال برنامه ریزی و پیگیری هستیم.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر