اخبار

دانشجوی نمونه ، دانشگاه پیام نور انتخاب شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:

 

دانشجوی نمونه ، دانشگاه پیام نور  انتخاب شد.

 

دکتر کریم نجفی برزگر،معاون فرهنگی اجتماعی دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت :  دانشجوی نمونه دانشگاهی دانشگاه پیام نور انتخاب شد.

دکترنجفی افزود : دانشجویان دانشگاه پیام نور که از 15 تا 30مهرماه سال جاری،در سامانه امور دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری برای  بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری ثبت نام نموده اند در مرحله دانشگاهی داوری آن انجام و دانشجوی شایسته تقدیر دانشگاه انتخاب شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشجویی خاطر نشان کرد : از دانشگاه پیام نور در این جشنواره 364 دانشجو شرکت نموده اند که تنها آقای ابوذر پرهیزگاری دانشجویی مقطع دکتری رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، با  امتیاز 65 به عنوان دانشجوی شایسته تقدیر انتخاب شده اند.

مشاور رئیس دانشگاه در امور بین الملل تاکید کرد: هدف از این جشنواره؛ الگوسازی از دانشجویان نمونه / ترویج فرهنگ علم‌آموزی و پژوهش‌گری / ارتقاء انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی در دانشجویان / تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی / هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی-پژوهشی(مقالات، تالیف کتب، طرح‌های پژوهشی و ...) می باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشجویی تصریح کرد: جشنواره دانشجوی نمونه تلاشی در راستای تشویق دانشجویان به تربیت همه ابعاد وجودی خویش داشته است، سیاستگذاری انتخاب دانشجویان دو ابعاد را، پیشیه خویش ساخته تا بتواند آندسته از دانشجویانی که از یکسو در عرصه آموزشی و پژوهشی دانشگاهی توانمند بوده و از سوی دیگر در عرصه اخلاق و فعالیتهای فرهنگی برجسته بوده اند را انتخاب نماید و با الگو سازی از این برگزیدگان چراغی برای راه سایر دانشجویان روشن نماید.

دکتر نجفی در پایان افزود: با توجه به پتانسیل بسیار خوب دانشجویان فرهیخته دانشگاه پیام نور در حوزه های آموزشی،پژوهشی،فناوری،فرهنگی و ورزشی برای سال آینده برنامه های ویژه ای دیده شده تا شاهد دانشجویان افتخار افرین بیشتر باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر